när man zappar mellan dansbandskampen och körslaget...

... så har man inte så jeffla roligt ska jag säger er. Fast det verkar inte som om sååå många andra här i Sälen ahr så mycket roligare (som det ser ut på msn iaf) 
Har iaf nyss kopierat ALLA mina bilder på datan till en skiva, ifall att det skulle hända nått med datan och jag inte kommer kunna rädda alla bilder. Jag lovar jag har över 2000 bilder eller nått :S
Snart börjar 3 systar och en mamma på tv:n och mamma tycker jag ska dra mig från datan och kolla på den med henne och systern min. Men jag vet inte... jag kommer bara somna och då kommer jag vakna 8 imornbitti och det vill jag inte. Imorn vill jag sova jätte länge... eller nej det vill jag inte. Jag vill vara med elsa isabelle och karin imorn. Sjuuuukt länge sen vi gjorde nått alla fyra ! Vi får ta en girlsnight nästa helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback