Onsdag

Hejdär, uppsatsen gick faktiskt jtte bra!  Det bara flöt på, så nu är jag nöjd :) hade 66/100 på själva provet sen lägger hon på uppsats-resultatet nu också... 80 var VG tyckte jag någon sa. Lär kanske inte nå upp till de som vanligt på engelskaproven, menmen får se hur det går :)

Just nu stör jag mig lite på vår nya katt Semlan, hon kliver hela tiden på tangentbordet och biter på mus-sladden. och när jag lyfter ner henne piper hon  så mycket att jag inte kan låta bli att ta upp stackarn igen. så söt. en så läänge :S

Puss så länge!xd

Kommentarer
Anonym säger:

Ja om du inte vill ha aktten kan hon få bo här (a' ;) Mejdå men det var väl tur att engelskan gick bra :) pusspådig!

2009-10-21 | 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback