Provocera kanske?

hejhejhejhej kom nyss hem från skolan och haft den ganska chill dag där faktiskt. Vi har ju ep-vecka hela vecka så man gör ju imprinsip vad man vill så idag gjorde jag inte många knop...  övade på dansen som jag, isabelle, karin, sabin och elsa ska visa upp på julavslutningen. Det går riktigt bra fatktisk!
Många gamla nior som va i skolan idag också, & sara kom :D du är inte så lat trots allt.

Mina kort hade kommit idag och jag blev gaaaaanska nöjd med kortet. Det är nästinpå omöjligt för mig att bli bra på skolfoton. & jag måste säg att vårat klassfoto var nog det konstigaste jag sett. nästan hälften så konstiga ut, och med de menar jag att nån blundade, satt konstigt, stod konstigt, som om att man inte var beredd på att hon skulle ta kortet. jaja,

I helgen är det ju Halloween och jag vet inte vad ja ska göra :S jag & sara vill dra ner till malung men det verkar som om ingen är hemma där nere, inte jennifer heller för den delen. Då skulle sara till torgås och dit vill inte jag, så jag kommer nog vara med elsa, karin , deras kkompisar, isabelle osv.  tror jag :)? Det blir nog också myysigt.

Idag står min statestik på 26 besökare, funderar på att provocera lite, kanske får mer besökare då... ?

Puss så länge !

Kommentarer
Karin säger:

såklart ni ska meeed sweetie:D

2009-10-28 | 17:17:26
Bloggadress: http://karinlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback