Pump (?)

Vet egentligen inte vad det heter. Men något sådant ska jag iaf på ikväll med isabelle elsa karin & några fler + mammorna :D Fick lite dåligt samvete igår när jennifer tränade och jag satt breve... hmm, en tankeställare där kanske. Klockan 19.00 börjar iaf det. Men innan det ska jag o elsa isabelle träffas hemma hos isabelle & prova lite kläder till spex-fottot imorn, lite roligt faktiskt ;) men sen finns det ju sånna som är lite tråkiga och inte är med... menmen om man inte har den humorn så :)

I know this crush ain´t going away

puss så länge!

Kommentarer
kaaaaaaaaaaaarin säger:

srrrry, jag hade tänkt och va med men nu var de så att jag somnade när jag kom hem och vaknade klockan 8.. lite to late;)btw, eran bild på bdb så snygg haha!

2009-10-05 | 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback