Redy Set Go !

Här kommer blogghistoriens längsta inlägg om ingenting!
För tillfället är jag ensam hemma, mamma är och rider & Fille och tilda är hos pappa. Egentligen skulle jag också dit ikväll, men som sagt så ska jag träffa isabelle. Men hon är just nu i Borlänga och shoppar loss med familjen. Tror hon skulle komma hem nångång runt sju-halv åtta, så tills dess så kommer jag sitta här. (där av är bloggen ett väldigt bra tidsfördriv att inte skriva om någonting). Men egentligen skulle jag vilja lyfta på arslet och börja trampa på cyklen in till affären och köpa en B&J´s. Synd bara att det är så jeeeffla kallt! Annars hade jag faktiskt gjort de (a).

Jag fick nyss ett mail från Viktor, han som hjälpte oss med sången till uppvisning. Han ska dra igång sånglektioner för den som är intresserad. Och självklart är jag intresserad, men det här gången tycker han att vi ska ha lektionerna individuellt. Vilket betyder att man har en "privatlektion" ex. 45 minuter en gång i veckan, eller mindre eller färre gånger i veckan om man vill de. Han kommer att få det lite körigt tror jag, för alla vi fem tjejer som var med på uppvisningen vill nog sjunga, "privat"  och nån kanske vill sjunga mer än en gång i veckan. det blir många lektioner för honom. Hehe.
Vi skulle också få välja låt själv som vi skulle hålla på med om jag inte läste fel... sitter och funderar på vilken jag skulle vilja sjunga. Mamma tycker jag ska välja Fly whit me (Lenas sång), men den är så ljus... jag tycker det är lite svårt att sjunga ljust (a) men det är väl sånt vi ska lära oss. Att sjunga bättre.
Själv skulle jag vilja sjunga typ... Collide - Howie day, Name - Goo Goo dolls, This years love - david gray, sleeping to dream about you - jason mraz,  eller kanske here whitout you - 3 doors down. Alla dom låtarna är ju "sjungna" av killar. Och inte såååå höga toner, fast i here whitout you tar han i som fan. Fast jag skulle vilja sjunga en låt som blir en riktig utmaning!  Ehh.. vafan, jag vet inte. Kommer inte kunna bestämma mig. Jag får ta med mig lite förslag så får viktor säga vad han tycker. 

Nog snackat om sången... det blir bara kallare och kallare ute och ju mer jag velar om jag ska cykla iväg och köpa nått, ja... ju kallare blir de! fanfanfan.  Men louise peppar mig via msn att jag ska göra de. jag tycker hon kan göra de, som har mycket bättre kondition än mig och kan därför cykla SUUPERSNABBT och köpa glass åt mig :D  men jag tror inte hon vill... och inte ville isabelle ha ben & jerry heller, fan. just nu är jag sur. Så därför ska jag sluta skriva och...

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback