sånna här test är bra tidsfördriv på söndagskvällar när man vill vara trött fast man inte är det, och det är skola imorn...

Exakt ålder? 15 
Var bor du? sälen
Bor tillsammans med? mamma bror och syster.  (föräldrar skilda)
Husdjur? en liten hund, en stro hund, en katt
Färg på hus? rött
När är du född? 17 maj 1994
Klass? 9a2
När tar du studenten? orkar inte räkna (a)
Något jobb? på lov
När ska du sova ikväll? funderar jag också på...
Duschat idag? japp
Kramat någon idag? ja
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit idag?  frukost, pannkakor & choklad
Dagens klädsel? justnu mjukisbyxor t-shirt
Dagens smink? inget
Dagens sötnos? Semlan
Dagens roligaste? no idea
Har du många vänner? joråå
Hur många har du kysst? hehe vet inte 
Vem kramade du senast? mammsen
Hur många har varit otrogna med dig? en...  
Har du pojk-/flickvän? nej
Vem pratade du med i telefon senast? mamma

Film? never back down
Låt? Fuzzy Bluce Lights - owl city
Mat?  pasta & tomatsås :D
Dryck? ramlöösa
Färg? vit
Stad? i doonooo
Land? Swedeen
Ämne i skolan? svenska 

ANTINGEN ELLER:                                                                                               
Svart eller vitt? vitt
Hund eller katt? hund
Ut och festa eller hemma och mysa? beror på 
Tv-spel eller datorspel? tvspel
Singel eller upptagen? beror på
Lunarstom, helgon eller Playahead? ingen ? 
Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? inget,
Svart hår eller blont? blont ;D 
Blåa ögon eller bruna? beror på
Choklad eller lakrits? hur ska jag kunna välja ?!
Göteborg eller Stockholm? stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? vänsterhänt
Coca cola eller fanta? coca cola
Pizza eller kebab? pizza, kebab? ush
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? vill ha båda delarna
Leva eller dö? leva !
Årstid? VINTER!  (just nu iaf)




ååhh vad jag längtar tillbaka till skåne då jennifer & sara va hos mig <3
btw, klockan jag har på mig där är borta... saknar den like hell :(

puss så länge!

Kommentarer
sara säger:

jag saknar också den veckan!

även fast vi inte gjorde så mycket och mest slappa så var den heeelt perfekt :)

<3

2009-10-26 | 16:44:03
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback