Spex-foto

Tjenixen, kom hem från skolan för ett tag sedna och borde egentligen plugga inför engelska-provet imorgon, men jag vet redan hur det kommer gå. Jag kommer bara få G+... hur mycket jag än pluggar till dom j*vla engelskaproven så går det inte. Menmen man kan inte vara bra i allt som dom säger.
Btw så hade vi ju spexfoto idag & jag elsa och isabelle var fjortisar på högsta grad om man säger så ;) Inget jag skulle gå runt o klä mig i vardagligen, och idomin i ansiktet är bara kladdigt!  eeuuuw.

Nu har handbollen dragit igån igen och jag vet inte om jag vill vara med eller ej... tror inte det kommer bli så nu när jag har börjat på Bräda-saken nu som är jättekul :D För att träna mer än en gång i veckan står inte med på schemat... kanske följa med mammsen ut & gå någon gång iband (usch jag måste börja skärpa mig)


isabelle linn elsa


elsa linn isabelle


Klassen     9A2       vilka lyser starkast i klassen , mohaha


Kommentarer
saniaclaus säger:

=)



www.saniaclaus.se

2009-10-08 | 00:57:22
Bloggadress: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback