1639

Ur Småland-09 -mappen:




Vädret har varit toppen hela dagen! Blå himmel och vårvärme. Precis som det ska vara.
Och idag har jag cyklat för första gången iår, det var riktigt härligt faktiskt. Och så har jag gått en lång promenad med Tarzan och suttit i solen. Men nu kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att hitta på något... vilket betydde att jag satta mig vid datan, suck.

Men senare ikväll, eller ja, om typ en timme så ska jag och Isabelle upp till experium tänkte vi. Det var längesen man var där nu OCH det känns som en evighet sen jag träffade Isabelle! Fast är det så längesen? haha

Hoppas iaf på ett besök på donken också, fy skamm annars ;)
CIAO


Kommentarer
Linda - 16år och flyttat hemifrån säger:

Nu är det inte lång tid kvar tills sommaren! :D

2010-04-05 | 20:30:52
Bloggadress: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback