1655

nejnejnej! Min statistik har sjunkit som fan under den tiden jag varit hos pappsen. F to the UCK.
Känner att det är dags att komma med till mammsen och den riktiga datan så jag får visa lite roliga bilder...




Hela dagen igår, eller ifrån 12 då jag vaknade låg jag ute på verandan i en soffa som pappsen bar ut åt mig, plus en radio. Så under den tiden hann jag bli lite piggare men jag kände dock att febern satt kvar.
Och idag, sen klockan 11 har jag och tilda legat i samma ställning och bara ätit chips och glass, lyssnat på musik och skrattat.
Och vid 3 så åkte vi till Gustav och åt lunch med pappa och stekte lite på deras after ski som var utomhus.
Men nu är vi som sagt hemma igen och jag kände att jag ska vara lite inne och vila upp mig eftersom jag känner mig ganska bränd i annisktet... fast det är nog bara som jag inbillar mig, but hey, vårkänslor till tusen! :D


Kommentarer
Saga säger:

Jättefin blogg. Synd att statistiken har sjunkit:/

2010-04-12 | 16:13:36
Bloggadress: http://blondeandpretty.blogg.se/
Kamilla säger:

No worries Linn! Du ska se min statistik när jag inte kör mina rutiner ;) Då uppskattar man det desto mer när den går upp igen!

2010-04-12 | 23:54:41
Bloggadress: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback