1720


Jag och Sabina hade absolut noll fantasi på bilden idag. Sista timmen och allt kändes bara drygt.
Och Kerstin (bildläraren) har sagt att vi måste skapa något och visa lite fantasi och hej-fadderullan.
Så plötsligt fick vi en snilleblixt. Vi gipsar våra ansikter och göra sånahär roliga masker som man gjorde när man man var liten. Här är så som sagt jag med min mask. Kände mig som 6 igen (a) jag ser värsta seriös ut på bilderna men det var inte det lättaste att dra till med någon rolig min med detta kladd på sig ska ni veta ;)
haha och nej, det är inte min skjorta jag har på mig. Tog bara på mig den som skydd för jag ville inte ha gips på kläderna...



Mamma säger till mig att ta ut tarzan en sväng. Men jag har ingen vidare lust att bli sjukare så jag skyller på min hals. Det är sant delvis iaf... fast jag har inte såååå ont att jag inte kan ta ut den stackars hunden. Men jag vågar inte riskera att det ska bli värre nu till helgen faktiskt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback