1743

hörde jag någonstans att det bara är cirka 45 skoldagar kvar? gott.

jag var nyss ute på en liten promenad med våran söta border terrier Tarzan när jag plötsligt skådade en gul prick på vägen lite längre fram (med gul prick menar jag gubbe i gul reflexväst). åhnej tänker jag.
Varje runda jag gått med Tarzan denna vecka så har jag träffat på denna mannen. Och han hälsar alltid och är trevlig men jag får kusliga blickar av honom.
Men idag hälsade han inte bara. Utan han skulle även småprata lite... "Nu möts vi varje dag, hur många rundor brukar du gå?" osv.
Min nya buddie.



Ikväll är jag home alone eftersom mammsen och Tilda är i Mora och skulle stanna kvar hos en kompis och äta middag, så dom blir sena. Och Fille är hos en kompis. Så jag måste göra mat själv, den mening tynger ner mig. Men det är bara att vänja sig. Ska ju bo ensam nästa år... utan mamma eller pappa som ställer fram ett helt köksbord med mat. But hey, jag ska bo med sarabara och jenniferer så varje kväll behöver jag nog inte göra mat själv hoppas jag (a)


jag älskar min nya leksak (mobilen, bara för att olle har snuskiga tankar) <3
fast ibland skulle jag vilja bryta av den på mitten men det säger vi inte till mamma.



Kommentarer
Saga säger:

Bara bra med mig!

Fin bild :)

2010-04-14 | 19:45:54
Bloggadress: http://blondeandpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback