1947

Såg på Therese's msn att det bara är 53 dagar kvar till skolavslutningen! (Jag vet att jag sa nånting med 40 förut, men då hade jag inte räknat med alla helgen och lovdagar) inte nog för gott ni.



jag kom nyss på att det är ungefär precis ett år sedan denna bild är tagen.
Den är tagen runt den tiden då jag började umgås med sara och jen på riktigt.
oh gud vad jag är glad att jag träffa dessa härliga människor! tack handbollen :)




och vad ska detta betyda... har mina läsare kommit överens om att besöka min blogg varannan dag tro.
haha gud vad jag verkligen inte har något att skriva. Och när jag inte har det visar jag min statistik och slänger på en kommentar. fast det kanske ni redan märkt. 

Blev en ganska sen kväll igår framför datan och det ska det icke bli ikväll. Så jag ska börja dra mig här ifrån redan nu och sysselsätta mig med något annat. Dricka te, prata med mamma, kolla på Arn...  tror det blir datan, haha.
PUSS PÅ RUMPAN.

Kommentarer
sara säger:

linnnnnnn :)♥

2010-04-19 | 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback