2359

Vad gör man när alla andra i huset sover? Man ligger i sängen med datan i knät och lyssnar på musik, fast inte genom högtalarna, utan jag får använda hörlurar så att jag inte väcker hela huset. Men jag klagar inte, jag har det ganska bra ändå.

Jag har tänkt på en sak. Det är ganska sjukt hur musik kan påverka en. När man lyssnar på en fartfylld och rolig låt så blir man aspepp och vill bara ut. Men sen så kommer det en lugn och deppig låt så vill man bara ligga i sängen under täcket och tänka. ojoj vad poetiskt jag är nu men som vanligt när klockan börjar närma sig midnatt så börjar jag fundera och bara låta fingarna glida över tangentbordet

jaja, jag ska inte tråka ut er. haha vilken positiv bloggerska jag är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback