DUKTIGA JAG

Min statistik ökar för varje dag, wiho!
Hej alla outsiders och välkommna till maah blaaag. Hoppas ni får tycke för min blogg och kommer tillbaka :)

Jag läste Blondinbellas blogg i morse och då hade hon skrivit om "lycka" att man blir lycklig om man inte hela tiden söker efter lycka utan lever efter det man vill göra. Det tyckte jag var jättebra skrivet.

Men nu ska jag inte dilla om sådan längre utan jag ska säga vad jag gjort dom senaste timmarna. Jag har varit på experium med Isabelle, Elsa och Ida. Och det bästa var saunaWorld som alltid. Fast jag hann inte doppa mig i isvaken, buhu...
Sen blev det donken som jag hade hoppats och då var Amanda också med. Jag var inte sugen på donken-mat konstigt nog så jag tog en glass. En alldeles för stor dessutom för nu när jag kom hem så orkade jag ingen mat.

Näää nu känner jag att det blev mycket text och det får man inte mycket läsare av, så nu ska jag mata mina fiskar på Happy Aquarium sen umgås med maah family.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback