GODMORGON

Vad är det med mig? Jag är sjuk, jag ska sova bort halva dagen och sen gå och klaga andra halvan av dagen på hur sjuk jag är. Men nejdå, jag vaknade 09.00 och kunde inte somna om. Kände mig faktiskt ganska frisk när jag låg där i sängen. Men så fort jag reste mig upp så svartnade det för ögonen och huvudet kändes som en vattenfylld ballong som inte går att hålla på plats. Så jag fick sprigan till soffan och lägga mig där.
Nu, en alvedon senare så mår jag ganska bra faktiskt. Till skillnad från igår iaf, då hade jag fan hjärtklappningar tror jag! haha, jag tror jag tog för många alvedoner där på slutet. Creepy.


såhäääääääääääääär ledsen är jag för att jag fortfarande är sjuk.
Eller jag sattsar på att bli frisk idag!




och här är min skolavslutningsklänning, enligt mig är den jättesöt! Men ni får bara en liten sneakpeak på den.
haha det är fan inte ofta man ser mig i klänning, det skulle väl vara på balen ni fick göra det, och nu då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback