HEJ!

Nu är jag hemma från Stockholm igen och jag har haft en uuunderbar helg!
Bounce, shopping, skrattanfall till tusen, underbart sällskap, och jag skulle kunna göra listan lång. Klart den bästa helgen på länge :)

Här kommer några bilder från helgen och jag observerar att det är JAG som tagit alla bilder.




























Det går inte att beskriva med ord hur bra The Las Bounce var, helt jävla sjukt.
Jag är inte den blödiga typen som sitter och bölar till filmer och låtar. Men när den sista låten spelades och alla i Bounce satt i en ring på stolarna och  det spelades upp gammla bilder på dom på den stora tv:en som visade att nu var det slut på allt. Inget mer Bounce. Då kunde jag inte låta bli att bli tårögd för de  va... aa hittar inga ord.

och psstt btw så satt vi gaaanska så bra, eller... vi hade nästan dom bästa platserna man kunde ha (a)

Nu blev det många bilder så ni har något att titta på, CIAO


Kommentarer
Linda - 16år och flyttat hemifrån säger:

Ja jag höll också på att grina på slutet! :P Jag är med på en av dina bilder ser jag :D eller mitt hår!

2010-04-26 | 22:18:09
Bloggadress: http://lhedwall.blogg.se/
Linda - 16år och flyttat hemifrån säger:

3de bilden, nere i högra hörnet.. jag som håller i kameran som är närmst mot mitten av bilden :D

2010-04-27 | 20:53:13
Bloggadress: http://lhedwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback