HMM... 1615

Det måste vara något fel på mitt imunförsvar tror jag... för det här är andra gången den här månaden som jag är sjuk. Eller, jag vet ju i och för sig vilka anledningarna till att jag blev och är sjuk är. Förra gången var det för att jag badade ute (klantigt) och den här gången är för att ALLA i skolan typ är sjuka. I alla fall dom som går i min klass och dom jag umgås med.
Så det får bli ytterliggare en helg som bara består utav att vara hemma. Fast om jag är frisk imorn, vilket jag inte tror att jag är, så skulle jag gärna vilja hitta på något med mina homies :)


riktigt såhär glad är jag inte. Är rättare sagt väldigt ledsen
och nere för att jag är sjuk...
:(



Ur blandade mappar den här gången:



och jaaa, jag vet att jag skrev fel och skrev "kåååålmorden" fast det stavas "koooolmården" kom på det i efterhand men orkade inte ändra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback