SORGLIGT

Nu känner jag att jag nästan lagt upp alla mina mappar. Eller, jag har nååågra fåtal kvar men vissa är way to privata. haha skämt å sido, så nu var det slut med de.
Vad ska jag nu hitta på för kul för att behålla mina läsare. Dom jag känner lär inte bli så svåra att behålla för jag blir sur på dom om dom inte läser :D Men ni andra då, hmm...

Förresten så har jag skrivit klart Boken Om Mig nu så nu lovar jag att inte tjata om den mer, haha :D


Min mamma har skaffat sig ett sånthär armband fast rosa och jag är verkligen jätteavundssjuk... jag vill också ha ett. Fast jag vill ha ett svart eller vitt :D
Bara så ni vet, för jag fyller ju år snart!

 

Kommentarer
isabelle säger:

är inte såna där dyra? Hihi ;)<3

2010-04-18 | 22:05:51
Linn säger:

sv: haha, vet inte (a) Mamma köpte sitt på Butik J och hon sa att det var ganska dyrt, byt hey, mamma liksom, sååå dyrt kan det inte vara om HON köper det ;)<3

2010-04-18 | 22:29:03
Bloggadress: http://linnpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback