VÄNNER PRÖVAS GENOM TIDENS GÅNG...

Hahahahaha jag måste bara visa er världens äckligaste sak! Eller ja, sak och sak vet jag inte, det är min nagel i ett mikroskåp. För  vi använde nämligen det på No:n igår och då tänkte jag, varför inte testa med ett hårstrå? och drog av ett. Men såklart så ska jag alltid vara värst så jag drog av en liten liten liten bit av min nagel och aa... resultatet:

den är alltså förstorad i... ja, jag vet inte huuur många gånger, och
bara så ni vet, jag hade inte brun/svarta naglar hahahah. jag hade
naturliga med genomsknligt nagerlack.



Vi skulle börja våran skolavslutning-vagn lite smått idag, fast än det regnade. Det gick väl sådär, alla bara klagade. Vi får ta nya tag när det är finare väder (y)
Och Malin har ju även hästar på sin gård så jag passade på att kela lite med en av dom. Guuud det var typ 2 år sedan jag rörde en häst :O När jag slutade rida la jag verkligen av HELT.

hade nästan glömt hur gott dom luktade, ååh :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback