1011

Vaknde för ett tag sen, har legat och dragit mig i sängen en timme. Svinkallt ute som vanligt och jag känner mig yr, snuvig och allmänt seg. haha vad positiv jag känner mig idag!

Ni får stå ut med lite tråkig bloggning nu när jag är hemma i Sälen eftersom jag inte orkar släpa med min data varje gång. Lovar, den gör väskan sjukt mycket tyngre!

Näää känner mig inte motiverad för detta.
PUSS
(och det går fortfarande inte att lägga upp några bilder vilket gör blogginläggen suuuupertråkiga)

Kommentarer
sara säger:

okej vad jobbigt :( men två timmar går ju och pendla bara över dagen om det är svårt att få in att kunna stanna längre som tur är! man får ju tänka på att det hade kunnat vara värre :D

2010-12-05 | 12:18:31
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/
sara säger:

åååh vad härligt! Jag som tyckte att max hade varit borta alldeles för länge när vi träffades igår för första gången sen i tisdags, haha ;)

2010-12-06 | 11:54:55
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback