1417

Eftersom jag väntar på att alla andra i familjen kommer hem så har jag ganska tråkigt just nu. Så därför snodde jag denna av sara :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp

2. Höll du några av dina nyårslöften?

tror inte att jag hade något nyårslöfte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej

4. Dog någon som stod dig nära?

nej, som tur är

5. Vilka länder besökte du?

sverige
.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Nej jag tror inte det. Eller, nu när jag har flyttat till Falun så hoppas jag på tre kanon år där!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

11 juni. Och massa andra roliga tillfällen

8. Vad var din största framgång 2010?

haha, jag vet faktiskt inte. Att jag vågade färga året brunt efter att ha varit blond hela mitt liv?

9. Största misstaget?

tror inte att jag direkt gjort något jag ångrar under detta året. Inte vad jag kommer på i alla fall

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

några förkylningar drog man väl på sig

11. Bästa köpet?

telefonen? hehe

12. Vad spenderade du mest pengar på?

det vanliga, kläder och småsaker som förgyller vardagarna

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Aa, en hel del saker faktiskt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

 hoffmaestros alla låtar, alla låtar man hört dunkas på fester och en herrans massa fler   

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

deffinitivt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

(som sara) tränat kanske haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

klagat över småsaker, efter allt som hänt i sälen/malungs kommun så känns det lite så...

18. Hur tillbringade du julen?

20 dagar kvar till jul, men jag kommer fira den med pappa, syskonen, farmor och farar, och kusinerna i år

19. Blev du kär i år?

väldigt kär :)

20. Hur många one night stands?

skaffade pojkvän i år som sagt

21. Favoritprogram på TV?

paradies hotel med mina sambos :)

23. Bästa boken du läste i år?

Twilight böckerna

24. Största musikaliska upptäckten?

haha?

25. Något du önskade dig och fick?

dela lägenhet med Sara och Jennifer, att bli kär, en härlig sommar, och nya vänner 

26. Något du önskade dig men inte fick?

kan inte komma på något

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

tror det var skola den dagen? och på kvällen blev det middag med mamma, pappa och syskonen

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

kan inte komma på något, men det kanske det finns

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

haha jadu, lite blandat? Men inget extremt

31. Vad fick dig att må bra?

Vänner, pojkvän och familj :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Mads Mikkelsen, haha sara grrr

33. Vem saknade du?

sen jag flyttade har jag saknat vänner so jag inte träffar speciellt ofta, och familjen.

34. De bästa nya människorna du träffade?

Casper <3   träffat härliga människor i Falun också, Emma, Jessica och Fanny speciellt:)  och den nya klassen med dom i är inte heller så dum!


Kommentarer
sara säger:

ja men som tur är så lär man sig ju mer och mer hur man ska hantera att va ifrån varandra mycket. jag är PROFFS på att hantera kärlekssaknad om man jämför med hur jag var förra vintern, haha ;)

2010-12-04 | 15:39:11
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/
s säger:

hahahahhah



32. Vilken kändis var du mest sugen på?



Mads Mikkelsen, haha sara grrr

2010-12-04 | 17:06:42
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
sara säger:

haha, jaa jag vet hur det känns. och ni bor en bit ifrån varandra annars också väl? :(

2010-12-04 | 23:43:37
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/
emma säger:

sista frågan sött svar :D

2010-12-06 | 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback