2254

Jag har länge velat ha ett kamerastativ, men har känt att det liksom inte riktigt är värt att lägga pengar på eftersom jag inte fotar sådär väääldans mycket nu för tiden. Men så nämnde jag det för pappa i helgen, och se på fan! Tror ni inte han har ett stativ (kommer inte ihåg vad han använde de till, något med att bygga). Och det funkar perfekt :) Så nu har jag fått låna det och det är mycket lättare att ta snygga bilder på sig själv då. PLUS att då blir ju bloggningen roligare med bra bilder!

Imorgon är det måndag och JAG har sovmorgon, inte allt för skönt.
Så ska ta en lång sovmorgon, äta frukost, ut med mamma om vi hinner sen åka till Mora. Balto ska till veterinären och kollas eftersom han är så  gammal :( Och sen kanske jag kan få dom sista julklapparna fixade.
PUSS & GODNATT strax...
två bilder på vår gammla vän från i sommras. Där han inte ser så gammal ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback