ÅR 2010 VAR ETT BRA ÅR

Det här året började med en nyårsafton med mina två sambos, och vi välkommnade det nya året med trevliga personer, skratt, köld och drinkar!



Åkte till Falun en del och hälsade på mest Jennifer, men Sara någon gång också :)



Hängde en jävla massa på Experium eftersom det var första året det hade öppet, och allt var nytt och tufft.



Tog sånglektioner och saknar det jättemycket!



Tog steget och bad Jennifer färga mitt hår från blont till brunt, och jag ångrar det verkligen inte! Trivs mycket bättre i brunt, och tycker jag ser bättre ut i det :)



Var med pappa och en till och gjorde världens största snögubbetårta för Stefan Paulssons Cancerfond.



Skaffade min älskade HTC och den lever än. Trots ett dyk i ävlven, några smäller i betonggolv/asfalt och så vidare.


Träffade Casper för första gången :)



Isabelle och jag, plus våra kära mammor stack till Stockholm och kollade på The Last Bounce, och DET mina kära läsare är ett oförglömligt minne! Hlet SJUKT hur bra det var!



Dagen då vi slutade nian kom äntligen och även det kommer bli en... hm... haha oförglömlig kväll som tillbringades mestadels i dessa vagnar. Men visst var vi i kyrkan och var uppklädda som alla andra skolavslutningar också.



Sen blev det midsommar och då kom Casper till mig, vi var inte tillsammans då men gillade varandra och hade en mysig helg :)
(bilden är från i midsommras, precis innan han kom och jag hade jättemånga fjärilar i magen)



En vecka i somras var jag och Karin med min familj på Öland, en otroligt skön och varm vecka.



Jobbade ganska mycket men det gjorde ingenting, fick in massa pengar!



Åkte upp till Casper i Sundsvall och väl där uppe blev jag kär i honom, och vi blev tillsammans :) 11 juni <3



Dansbandsveckan i malung var den roligaste jag varit på! Träffade härligt folk och allt vara bara... BRA :D



Den sista veckan på sommarlovet drog jag och Filippa och våra mammor plus syskon till huvudstaden på en mysig weekend.



Efter allt det här började jag gymnasiet i Falun på media som sagt och flyttade ihop med Sara och Jennifer. Trivs superbra där och har fått underbara nya kompisar!
Har hänt ganska mycket under gymnasietiden än så länge. klassfester, hemmafester, gymnasiefesten, granny goes street, viasat-killen-händelsen, skratt, gråt, och en jävla massa saker.
Ser fram emot resten av tiden i Falun :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback