DET SOM GJORDE MIN DAG!

...och det som fick den att bli dålig igen.

Jag måste bara dela med mig av denna lilla händelse haha.
När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig och snackade med Sara som hade varit ledig idag. Efter tio minuter ringer det på dörren och Sara ber mig öppan eftersom hon inte känner sig manad för de. Så jag går och öppnar. Och där står det en VIASAT-kille och vill sälja på mig massa tvkanaler. Men jag säger att jag är ensam hemma och att mina sambos kommer hem senare ikväll så han kan komma tillbaka någon annan dag.

Inte ens fem minuter senare ringer det på dörren igen och där står denna VIASAT-kille igen och ber om att få komma in och prata lite om vad VIASAT har att erbjuda. Vilket han redan hade gjort gången innan det men jag bjuder in han, och samtidigt som vi går in säger jag att jag är själv hemma igen och hör sara srpinga in på rummet och jag springer efter och stänger dörren. Haha så komiskt...

Jag oh denna kille sätter oss i köket och snackar i typ fem minuter om VISAT. Sen börjar han prata om ALLT mellan himmel och jord verkligen, som om vi kände varandra och stannar här i inte mindre är 40 minuter och snackar tills jag får köra ut honom! hahahah först då kan jag öppna dörren till Sara som har legat o tryggt på sitt rum utan att våga röra sig.
Och till råga på det så lämna han sitt mobilnummer på ett papper också ojojoj haha ;)


och sen till det som inte gjorde min dag sådär värst rockig.
Skulle egentligen träffat Casper på söndag som jag uppfattade det och har sett fram emot det i två veckor. Men tydligen har han ännu fler tävlingar uppe i Funäs på söndag också, jippie kay-ey. Så antaglingen går det ännu en vecka tills vi ses igen.
Är väl så när man är upp över öronen förälskad i en skidkille.

Kommentarer
Anonym säger:

hahahah det gjorde verkligen min dag!

2010-12-01 | 21:58:46
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Anonym säger:

Förlåt, det är inte lätt att vara förälskad i mig..:( <3 /c

2010-12-02 | 09:47:59
Mamma säger:

Akta dig för viasat killar, min älskling

2010-12-02 | 17:50:33
sara säger:

jaaa, så sant! jag är också sådär onödigt kär i en aktivt resande skidkille (som tävlar mot casper just nu), stackars lilla oss ;)

2010-12-04 | 14:25:40
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback