FILOSOFERAR ÖVER JULKLAPPAR

jag läser mina vänners bloggar, och några få som jag fastnat för... Men ibland klickar jag in mig på massa olika bloggar och det verkar som om alla, verkligen alla sitter och håller på för fullt i flera daaaaagar med sina julklappar och det låter som om dom köpt över 50 paket till alla nära och kära.
Då tänkte jag: är det bara jag som köper paket till familjen och paket till några av mina nära & kära, och låter dom i affärerna slå in dom? jag menar, det blir ju faktiskt finast då haha. Kanske inte om man köper på HM eller något liknande när man får en kartong men... Fast jag håller med om att det blir personligare om man slår in det själv, men jag är inte så bra på det. Jag har i alla fall inte hållt på alls mycket med julklappar i år. Utan har vetat ungefär vad alla vill ha, och köpt det, plus att jag vet att dom komer blir glada över det dom får! Ingen hysteri över julklappar från min sida ;)
Fast okey, ska erkänna att ett paket har jag hållt på med hemma och pysslat väldigt mycket med... *änglaliknande gubbe som ler lite generat*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback