HÄRLIGA DAG

Vaknade vid tio idag och kollade på störtlopp hela morgonen. Casper måste vara stolt över mig ;)
Efter frukosten och chillningen vid tven hela morgonen, begav vi (pappa, jag och tilda) oss för att fixa skidor och grejjer till Tilda, och pjäxor till mig. Fixade julklappar, fikade, och sånt shit ni vet.

När vi kom hem blev det en liten tur i pappsen's hottab/jazuzzi jag vet inte vad det heter egentligen, haha. Men tog lite bilder idag och dom får ni se imorgon när jag kommer hem till mammsen. För nu orkar jag inte ta upp min data. Blir inte så mycket bloggning när jag är hos pappa. Har inte riktigt tid och lust för det då... 
PUSS
här är en av dom första bilderna på mig själv jag la ut här på bloggen. Hihi vad liten jag ser ut, och vad blond jag va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback