HE HE HE...

Jennifer's kommentar: linn, känner jag dig rätt är du inte mätt efter fyra chokladbitar...... ;)

Svar: men jag hade inte ätit något på jättttteeeeläääänge, så det blev stopp i magen. Men vanligtvis, nä, inte mätt efter fyra chokladbitar ;)



Känner att denna dag var väldigt onödig. VÄDLIGT. Upp tidigt för ingen nytta, inga riktiga lektioner men ändå går man och drar i skolan hela dagen för att de kanske ska vara en lektion. För duktig som man är går man inte hem tidigare. Och nu har jag inte ens något ork för att ta mig ut en sväng, för snart börjar det bli mörkt och då tänker jag icke gå ut. Bara om någon av mina sambos vill hänga på? Fast dom kommer nog hem sent idag, suck...

visst är det skönt att ibland ha inställda lektioner, få göra liiite som man vill och så vidare.
Men ibland saknar jag Ungärde lite (7-9) när allt var som vanligt varje dag. och när jag gick där så ville jag bara bryta mönstret. Människan är väl  som sagt aldrig nöjd :)

skolavslutningsklänningen i våras.




Var som sagt hemma i Sälen i helgen. Var inte en helt lätt eller vanlig helg. Fast det gick väldigt bra ändå med allt. Vet inte om jag vill skriva det här direkt men dom flesta vet redan vad allt handlar om.


En sak som gör mig otroligt irriterad är hur idiotiska människor kan vara. Det har precis varit två dödsfall med bil i vår lilla kommun och alla blev drabbade på ett eller annat sätt.
Att sen nu i helgen folk sätter sig i en bil med onykter förare kan jag bara inte förstå! Sen gick det ju som det gick också... Men skönt att alla klarade sig.


Nu blev det en ganska stort inlägg, men kände att jag inte skrivit något på länge.
på fredag får vi i alla fall jullov, och jag kan nästan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli med nästan en månads lov!
blomman som mamma fixade till mig i lägenheten börjar lukta jättegott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback