INTE ALLS KUL...

Åkte tillbaka till Falun vid halv tio imorse eftersom jag inte mådde riktigt så bra för att ta bussen halv sex på morgonen. Har ju känt mig hängig och snuvig hela helgen så tog en lite sovmorgon hos pojkvännen. Men senare idag visade det sig att jag inte blivit kryare för fem öre så kunde stannar kvar hos han eftersom jag stack från skolan så fort jag kom dit inprincip hehe... fast mår lite bättre för har druckit varm choklad och ätit munkar hos Emma ett tag innan hon skulle & jobba.

Men imorgon måste jag ändå palla mig iväg i kylan till skolan, viktig lektion you know.
Nu ska jag nog fylla badkaret med VARMT vatten och ligga där och kurera mig ett tag. Fast det är klart... vårat badkar här i lägenheten är inte alls lika skönt som pappas nya utebadkara! Vettefan vad det heter, jacuzzi tror jag, eller hottub? En så som blinkar och har sig med bubblor iaf.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback