JULDAGEN

okej, jag vet att jag sa att det inte skulle bli någon mer bloggning denna helgen, men det är bara liiite tråkigt att sitta hemma här själv och vänta på dom andra, så lusten för att skriva lite kom nu!

Var nyss hos skåningarna och åt lunch, en ganska snabb visit och nu är jag som sagt ensam hemma hos pappsen. Men vid halv fem kommer han och Tilda hem tror jag och då blir det att bada lite i den mysiga hottaben. OCH efter det bär det av mot Gustav.

imorgonkväll ska jag visa er bilder från julafton, men så länge lägger jag ut två bilder från förra årets jul!
Imorgon ska jag jobba men vet dock inte när jag börjar. Jobbar både imorgon och på måndag & tisdag nu men det är bra, cash is king som man säger ;)
Men på måndag skulle jag vilja träffa Sälenbrudarna och hitta på något på kvällen. Får skita i att jag jobbar på tisdag, måste träffa dom när vi alla är hemma!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback