LUKTAR JENNIFER I HELA RUMMET

Jennifer packade nyss på sig kläder för att gå till bussen och lämnade mig ensam här. Fast hon lämnade kvar sin parfymlukt i alla fall, haha! Tur att den luktar gott ;)

Ikväll kommer mammas bror hit, alltså morbror och imorgon firar vi lill-julafton hemma hos mamma. För vi firar jul hos pappsen i år med farmor & farfar plus kusinerna.
Nu har jag alla julklappar klara också och jag tror att alla kommer gilla vad dom får, hoppas i alla fall. Eftersom jag gillar att ge bort presenter minst lika mycket som att få, hihi.

Kommentarer
Anonym säger:

huhuuuuuu :D

2010-12-22 | 18:30:35
jennifererererer säger:

från mig :D

2010-12-22 | 18:31:15
Bloggadress: http://mfjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback