MITT JULLOV I MASSA BILDER del 1

första dagarna på jullovet spenderades hos pappsen uppe på fjället, nästan tre mysiga dagar. Och här har vi tre bilder från hans lya som har blivit väldigt fin!







innan middagen igårkväll tog jag, Tilda och pappa en liten relax-stund i hans hottab. När jag klev upp hade jag nästan tappa känslen i ryggen för att jag suttit för länge vid massage-strålarna, haha.


imorse låg jag och Tilda i soffan och kollade på tv, eller.. jag spelade på hennes DS. Tydligen stod pappa bakom beredd med kameran för att fota mig när jag skulle få utbrott för att jag inte klara banan. och tillslut fick jag det, men det tillfället fångade han tyvärr inte... hehe.


förstår mig MYCKET bättre på min kära mobil än ett DS.





idag har vi även försökt oss på lite pulkaåkning, men det var ett misslyckat försök... liiiite för mycket pudersnö.

Som sagt så har ajg och min packning anlänt till mamma och faktiskt så spelar Sverige finalen i handbolls EM just nu! Så måste kila,
PUSS

Kommentarer
s säger:

Åh va fint han har det!

älskar mörka golv och vita väggar, som du sa att det va ;)

2010-12-19 | 22:40:31
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback