PROBLEM-MAKARE OCH PROBLEM-LÖSARE

Två problem uppkom igår, inte kul
1. Vår stora resväska som jag tänkte packa i igårkväll var spårlöst försvunnen, orkar inte ha med mig två väskor så trycker ner heeela köret med pjäxor och skit i en stor. Meeeen, den var som sagt försvunnen.

2. Min bild på texten jag vill ha på tatuering imorn ligger i lägenheten OCH, jag kommer inte hinna hem till lägenheten innan jag ska tatuera mig imorgon, OCH varken jennifer eller sara är i Falun imorgon och kan ge den till mig i stan... (den stilen på texten finns inte på min data).

Lösning på problem 1. Mamma tänker och tänker och tänker... sen kommer hon på det! Den är hos mammas kompis och den rullar hit till mig snart så jag kan få börjar packa, super!

Lösning på problem 2. Laddar ner open office, tror det var där jag hittade den på Media's Mac datorer. Men icke sa nicke den fanns inte. MEN jag hittar en text som ser lika bra ut, och sen kan ju tatueraren kanske fixa den lite som jag vill  ha den exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback