VARMARE TIDER

Blickar tillbaka på lite varmare tider, då det var sommar. Tänkte visa upp lite bilder från vad jag gjorde i somras :)

jag var i stockholm med mamma, Filippa's mamma och Filippa och hade en supermysig helg! Med skansen, grönan, shopping och skratt.


hade våra lata dagar när det regnade


var på Öland en vecka med Karin och familjen, en otroligt härlig vecka med väder som var på topp varje dag!


galen kväll i sälen med jennifer

sen får vi ju inte glömma att i början av sommaren var det en skolavslutning som man kan säga var... haha. Kommer i alla fall aldrig glömma den :)


tog mitt pick & pack och satte mig på tåget upp till Sundsvall några dagar för att spendera dom med Casper


hade den bästa dansbandsveckan genom tiderna, haha


spenderade varma dagar med min älskade vän isabelle innan skolan drog igång. Och en tripp bar av till borlänge för att fixa ett par eeeeevighetsnaglar haha


och tillslut flyttade jag äntligen ihop med två människor jag gillar och trivs med hur mycket som helst :)
(och roligt att ingen har samma hårfärg längre, hihi
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback