1625

När jag inte kommer på vad jag ska ha som rubrik skriver jag vad klockan än. Ni kanske har märkt de nu, haha.

Jag skojar inte när jag säger att det var en sjuuukt lång dag idag.
Först skridskor på idrotten första timmen. Kallt och förjävligt.
Sen dubbla spanska-lektioner. bara det säger ju allt ?
och SEN trippel NO-lektioner.
Men nu är jag äntligen hemma och ska snart ta något att äta tror jag. kommer ju aldrig kunna hålla mig tills middagen annars.
Funderar jag på att ta en promenad med Tarzan också. Så skönt att rensa tankarna som sagt. Typ terapi? Billigt & bra, haha.


Jag tror min "sånglärare" har dött eller något. Var över en vecka vi hade lektion, och han sa att vi skulle köra en gång i veckan nu... hmm, vill sjunga.
"Mina" låtar sitter uppe brevid spegeln så jag påminner mig om att öva lite varje dag, perfekt ;)
Btw, måste nog tvätta min kära spegel, snuuskigt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback