2150

Skulle vilja slänga upp några bilder som jag tagit idag ute i de fina vädret. Men orkar inte lägga in dom på datan här hos pappa...
Det är helt fantastisk vad fint det är här uppe på fjället när det är blå himmel, sol, noll-gradigt och ... härligt :)
Så ni får se bilderna imorn istället.

Det är helt sjukt vad timmarna flyger iväg när man är inne på experium!
Vi kom dit vid halv två ungefär och då badade vi. Efterdet år vi, sen tog vi en bowling-runda. Och jag som ALLTID vinner på de vann inte :( besviken på mig själv.
Och sen blev det Avatar på 3D bion. Det var inget sepciellt tyckte jag. Var ju nästan som att se den vanligt. Men den var lika bra den här gången också.

Sussa sött. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback