2150



hihi jag och Karin måste vara själsfränder eller något? Samma hårfärg också ju? ;)

Kom förövrigt nyss hem från bion dåra. Den var väl rätt okey. Men hade förväntat mig att den skulle vara asbra. Det var den icke. Fatta inte speciellt mycket av den. Och när jag väl börja hänga med så börjar dom skjuta/slå varandra så man inte vet vem som är med vem längre... hmm.

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa den fjärde boken i Twilight serien. Helt förälskad. Kommer ju dö när jag läst ut den, finns ju ingen femte :(

Näääj, nu skriker sängen efter mig. Riktigt högt. Så god natt & dröm sött.
Puss på rumpan!

Kommentarer
Anonym säger:

hahaa, själsfränder;)

2010-02-05 | 14:58:24
Bloggadress: http://karinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback