2215

Kom nyss innanför dörren typ. Eller ja, för en timme sen kanske (a)
Har nämligen varit på experium och surfat för första gången! och det var sjuuuuukt kul. Lätt värt pengarna ;)
Så jag tänkte vara snäll och visa en liten video när jag STÅR på brädan för första gången, gick faktiskt ganska bra. Stolt som fan ;)
haha, och kolla in vurpan när jag rammlar, ajajaj ;)
tyvärr så filmade Carin med sin mobil och det är lite dålig kvalité och inget ljud, men ni får se hur det ser ut iaf.



Jag lovade ju att berätta vad som var pappas överraskning till oss barn. och det ska jag göra nu... Det var ingen överraskning jag tycket om sådär jättemycket men.
Pappa har nämligen ett par kompisar som är uppe i Sälen på semester och dom har massa ormar.
Så vi åkte dit och ser att alla skåne-kompisarna sitter med ormar på cirka 1,5 meter runt halsarna håller jag på att börja böla. Seriöst. Som jag skrev tidigare HATAR jag ormar.

Och sen, när jag tillslut vågat mig fram ca. en meter till dom så säger olivia "Titta, nu kommer hon med den stoooora!" 
Tror ni inte hon kommer ut med väärsta ormen på 12 kg!!! jag har aldrig sett något liknande.
Det kändes som om jag förlorade medvetandet i cirka 10 sekunder.. tuppade alltså av.

Det var alltså överraskingen. Tack pappsen (y)
Nu förstår ni hur rädd jag är för ormar.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback