2243

Kladdkakan har satt sig som en klump i magen. Där ligger den fint tycker jag. Eller inte. Men den var så jävla god. Njae, jag har ätit godare skit faktiskt. Tilda hade i alledels för mycket socker så det knastrade mellan tänderna när man åt den. hohoho.

Ska upp halv nio imorgon. Inte så farligt, men de kommer fortfarande vara drygt.
Börjar jobba 10 och slutar vid 6 typ. Får se de som ett 6 timmar långt träningspass... eller något. haha om jag ser de som de kommer jag nog dö. Får se de som en dag på tivoli istället :)



Mina kära vänner Jennifer Danielsson och Sara Bilare är spårlöst försvunnnnaaa :O?!
Om ni sett dom, vänligen kontakta mig. Saknar dom "/


Kommentarer
sara säger:

<333333



någon fyllebild det här va? hahah

2010-02-05 | 23:52:09
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback