DET HÄR HÄNDER BARA INTE

Alltid ska det krångla med telefoner för mig. Först går min telefon sönder. Skaffar ny, har den några månader. Tappar den på golvet inne på ett disco. En tjej hittar den. Vägrar lämna tillbaka den, fast att den är min! (f*tta), får ta pappas gammla. Skaffar en ny. Och jag visste att den skulle pajja den också... nu sitter jag här med min telefon och sörjer. Den är helt cp. När jag ska ladda den står det "sätt i ett sony ericsson batteri" öööhm, har jag inte de då? Och ingen nätåtkomst. INGENTING.



Snart ska jag byta objektiv på kameran och ta på mig. Sen kommer nog mammsen så ska vi åka och kolla på Tilda när hon har dansuppvisning i Sälenhallen.
Tilda ville att jag skulle ta lite kort på henne, och att jag skulle filma. Vet inte hur hon tänkt sig riktigt... mamma var ju inte spindel så jag har bara två armar, hmm.


Jag kan inte låta bli att blicka tillbaks till i sommras när det är såhär kallt. (i knooow, jag har tjatat om snö, men de är för kallt nu)
Den här bilden är tagen nån dag före den gaaaaaaaalna kvällen i Rättvik på CCW.
älsklingskarin & jag  vi gillar danskar uppsalabor ;)

Kommentarer
Anonym säger:

f*ck you. hahaa(;

2010-02-11 | 21:27:40
Bloggadress: http://karinilsson.blogg.se/
sara säger:

pröva att omformatera mobilen i datorn.

min var också helt fucked upp förr men funkade efter att jag omformaterade den :d

finns program och sånt att ladda ner på internet.. ;)

2010-02-11 | 21:48:54
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback