HOHO TUFFT.

Såg att mina inlägg kommer upp automatiskt på facebook när jag skrivit dom, eller har jag bara kommit åt nån knapp kanske? hihi, tufft iaf. Reklaaaam vavava :D

Klockan är så mycket som 21.21 och jag känner mig på tänkar-humör.
Fast ett långt tänkar-inlägg pallar jag inte göra. Det skulle bara tråka ut er.
För mina tankar är inte sååå intressanta så dom är värda att skrivas ner här.
Istället knapprar jag på om något annat oviktigt. Som att jag ska tillbringa kvällen imorgon med några av dom jag håller närmast hjärtat. Fast det var egentligen inget oviktigt. För dom är väldigt viktiga för mig. Men kanske oviktigt för er att veta. Varför slutar jag inte trycka på tangenterna? Jag vet inte. Dom bara far runt som små myror som bär kvistar till sitt hus. Eller ja, myror flyger ju egentligen inte. Fast vissa gör ju de. Dom där drottningarna. Finns det fler än en drottning i ett myr-hus förresten? Det har jag alltid undrat.

Nää nu får det vara nog. Ska egentligen pluggeliplugga lite NO om ögat, speglar, färger och skit. Fast jag tror jag kan allt de ganska bra redan.
Sluta nu Linn.
NU.


Kommentarer
Elsa säger:

Myr-hus? Nu får du fanimej ge dig.

Puss :D <3

2010-02-18 | 21:51:15
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback