LÖRDAG

Känns som söndag.
Jag är sliten, trött och ett enorm sötsug.
Fast egentlige borde jag inte ha något sötsug med tanke på gårkvällen, fyfan. haha!

Pappa såg på mig att jag var sliten så han körde till donken och tog hem lite mat åt mig & han. Så nu har vi ätit klart och kollar på bygglov, hehe.
Jag är otroligt svag för brända mandlar btw, skånegodis typ. Så pappa har fixat hem det åt moooi, hihi. 

Ikväll ska vi tydligen och äta på Gustav med 23 andra individer från alla sveriges hörn och kanter. Känner inte ens hälften av allasom skulle med men det blir nog kul.

Och just nu siter jag bara i min blå-randiga flanell pyjamas och chillar galet.

Kommentarer
Elsa säger:

Daaaaiiiiimmmm! Kvällen vargrym, tack för den hjärtat :) <3

2010-02-28 | 10:27:19
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback