NÄR HUSET BLIR TYST IGEN.

Fast egentligen är det inte speciellt tyst. Musiken dunkar ur högtalarna och för tillfället är det Rude Boy med Rihanna som flödar ur högtalarna. Varken hundarna eller katten tycker om ljudet så dom har gömt sig i källaren.

Gårkvällen blev inte riktigt som planerad, haha.
Började ganska mysigt med chips, choklad och skratt. Runt tolv fick vi besök. Ganska oförberett och ganska så crazy. Men jag tycker vi lämnar det nu ;)

Fast först måste jag bara visa hur det kan låta när Karin Nilsson är trött:




Lördag idag då, och vad ska man göra denna dag. Eller ja, dag och dag, klockan börjar sakta men säkert närma sig tre och snart är det kväll.
Skulle tippa på att det inte kommer hända speciellt mycket ikväll. Känner mig ganska trött gör jag inte alls de.
Kanske borde ta tag i mitt rum, det börjar se ganska snuskigt ut. euuuuw. vem fan städar rummet en lördagskväll, nu får jag ge mig.
Förstår mig inte på dom som lägger upp bilder på sina stökiga & äckliga rum, det är ju bara pinsamt (tycker jag).

Nää, måste ta ut byrackan nu. Puss på roooompaaan ;)

Kommentarer
Anonym säger:

sean banan(;

2010-02-20 | 16:34:36
Bloggadress: http://karinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback