SÅNGSÅNGSÅNG OCH IGEN: SÅNG

Jag blir glad när jag får sjunga.
Är absolut inte bäst.
Inte ens bra.
Men jag blir glad & mår bra av att få göra de.
Och varje gång jag går hemifrån Viktor efter en timmes sånglektion så är jag
glad.

Har alltså haft sång idag. Det gick jättebra, blir bättre & bättre känns de som. Satte dom höga tonerna idag. Stolt över mig själv.
Efter sången blev det lunch på Gustav med mamma & syskonen och nu är jag hemma.

Kvällen igår tillbringades hos Isabelle med massa folk. Det var mysigt :)
Kom hem vid halv två och somnade i soffan diiirekt. Hade ju jobbat hela dagen (eller ja, till tre) Så var helt slut ;)

Hoppas det går något bra på tv ikväll för jag är riktigt sugen på att mysa till de med tee och mitt duntäcke framför tv:n. Och nej, inte framför datan.

Puss på roooompan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback