SNABBA CASH

jag älskar onsdagar. Och fredagar. För då slutar vi tidigt. Och man har hela eftermiddagen på sig att bara chilla.

Klockan 19.00 ska jag & karin på Snabba Cash. Skulle ju egentligen sett den i Falun för någon helg sedan, men så blev de inte. Så istället ska jag & karin se den ikväll :)
Jag älskar att se på bio. Så mysigt (a) Och så tycker jag att filmerna blir mycket bättre.
Fast jag älskar också att sitta hemma och kolla på film med några/någon jag tycker om. De är också mysigt.
haha, gud vad allt var mysigt och älskvärt idag. Är nog på bra humör tror jag.


Kan inte sluta på dom här låtarna som Lousie hade på sin spotify. ooh good.

hoffmaestro - young dad 


hoffmaestroo - so you do






När jag & karin är tillsammans så är vi riktiga tjockisar. Fast karin vågar bara vara de när hon är med mig,
erkänn karin ;)

Kommentarer
Anonym säger:

nu ska jag tala om 4 saker för dig .

1. jag erkänner(a)

2. jag tänkte lägga upp et inlägg när jag kom hem från bio och skriva vad jag tyckte

3. jag tänkte döpa de inlägget till snabba cash

4. jag tänkte lägga upp den där bilden till



HAHAaaa, vi e twins Linn,;) naat. <3 puusspårumpan (jag vet att de e din grej)

2010-02-03 | 16:59:15
Bloggadress: http://karinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback