SOM ALLTID NÄR JAG ÄR LAT

jag är fan den lataste människan jag känner. okej, elsa & karin ni hade rätt. Jag ÄR lat. Jag tog mig aldrig iväg till gymmet. hahahahaha, jag får nog av mig själv.
Fast jag orkade gå ut med tarzan. "broarna runt" som det heter här. Tänkte att jag skulle börja göra de varje dag så att jag inte rullar fram till sommaren. vore ju för synd.


Min tumme har blivit sjuk. Allvarligt sjuk. Den har fått en infektion. Så jag måste till läkaren imorron. Buhu, jag vill inte :( Eller, jag vill ju inte att min tumme ska vara sjuk. Så jag måste ju till plåsterhuset. Tror jag överlever.


jag tror jag borde sattsa lite mer på dethär med smoothie ist för det onyttiga?

Kommentarer
Elsa säger:

Nejnej, allt går ner ;)

Ibland ärjag lite småsugen på dina onyttigheter (a)

2010-02-05 | 13:02:23
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback