SVENSKA RÖSTER

Jag har fått nog av allt R'n'B och pop. Eller det har jag faktiskt inte alls de. Utan jag har bara kommit in i en period när jag knarkar svenska låtar.
Egentligen vågar jag inte lägga upp den här. Den är lite speciell. Och jag är ganska säker på att alla kommer tänka "vafan ser hör hon som är bra med denna låt?" Det vet jag inte ens själv. Men jag tycker bara den är bra, mysig, fin. Ja, allt egentligen.
Fan vad jag börjat skriva egentligen. Bra ord egentligen. Stavas de så förresten? Eller finns det ens ett ord som heter egentligen? egentligen egentligen egentligen.


Det här är i och för sig den aucustisca verisonen.
Den riktiga tycker jag är lite bättre.
Finns på spotify: http://open.spotify.com/track/5q1vscNKREe7dW5waOM1yj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback