10 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG.

Klockan är 14.00 och jag har städat heeeeeeela mitt rum och rensat smink, kläder, smycken & diverse saker. Sjukt skönt. Fast det känns lite tomt nu. Men det dröjjer nog inte länge tills jag har lika mycket skit av allt igen.

Egentligen skulle min morbror med familj komma idag men pga av snövädret OCH magsjuka kunde dom inte köra upp idag. Skåningar you know, tål inte för mycket snö ;)

Så för att fördriva lite tid så kommer här 10 saker ni inte visste om mig...

1. Jag kollar under sängen varje kväll när jag går och lägger mig, ifall att det skulle ligga nån creepy typ där.
    Fast inte om jag ska sova med någon, då blir det ju pinsamt att kolla under sängen som man bad mamma
    göra när man var fem (a)

2. Jag har en enooorm fobi för ormar. jag tål nästan inte ens att se dom på tv. Och bara jag tänker på dom får
    jag gåshud över hela kroppen (fick de nu).

3. När jag sitter vid den stationära datan här hemma så har jag alltid benen uppdragna mot magen/bröstet.

4. Jag blir fruktansvärt trött utav att smsa när jag ligger i sängen.
   
5. Jag är väldigt ärlig av mig. Ibland alldeles FÖR ärlig.
    Fast det visste nog dom flesta redan, haha.

6. Jag har ganska lätt för att öppna mitt hjärta för folk, som man säger. 
    Och det var nog inte heller en sak inte så många visste, haha fan.

7. Jag har en gul prick i vänstra ögat.

8. Jag har bara åkt skidor 3 gågner iår. Skam.

9. Fast jag säger till alla, och skriver det här, att jag inte tycker om katter så gillar jag faktiskt Semlan väldigt
    mycket (vår katt).

10. Ungefär 98% av alla dom här påståendena visste redan Isabelle & co.
      Och jag älskar dom för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback