VIDEOINLÄGG

I lördags var jag som sagt hos Louise. Var ju aslänge sedan jag var hemma hos henna & det var supermys och kul!
hade nästan glömt hur otroligt roligt vi har de tillsammans <3
Och att Karin var med gjorde de bara bättre <3
Älskar eran humor.
Älskar erat sätt att vara.
Älskar att ni står ut med mig.
Älskar att ni finns.
Älskar er. Så är de bara.

I den här videon försöker jag smygfilma Louise, i hopp om att hon ska säga eller göra något sjukt kul.
Men det blev ist jag som fick göra filmen lite småkul sådära...





... och i den här så börjar vi bli lite småtrötta, och jag kan inte sluta skratta åt Karin och Louise's konversation som handlar om 100% och att man måste dela med sig. hahaha!

Kommentarer
Anonym säger:

oh shiit, den första märkte inte jag ens (; hahaa, har ALLTID så roligt med er, OSS måste göras om. ÄLSKAR DIG<3

2010-02-02 | 21:33:29
Bloggadress: http://karinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback