2250

Första dagen på sommarlovet har snart passerat och den har varit.. slö? Jag har bara legat i soffan och sängen hela dagen. Förutom när jag tog mig iväg med mammsen och Tilda och handlade lite proviant. Och förutom då jag och mammsen gick ut och gick en liten runda i spöregnet.
Och när jag klickar mig in på väderprognosen så ser jag att det ska regna eller vara mulet heeeela veckan FÖRUTOM på onsdag :D Man får vara glad för det lilla, haha.


Det är tur att webcameran finns, vafan skulle jag annars göra när jag har tråkigt? mahaha



När jag vaknade upp i morse och drog med tungan över tänderna kände jag ett obekvämligt och vasst hack i ena "sid-tanden" eller vad man säger, haha. Då har jag ett hack i den, jag har allså tappat en liten bit. Haha och det måste vara sen jag försökte öppna en cider men tänderna, men det gick inte så bra alltså. Crap..

Annars var kvällen igår ganska så bra, rolig, lyckad fram tills cirka.. äh, nångång, då spåra det ur litegranna om man säger så. Men det är en annan femma
:)

Nu ska jag sätta på en film och äta lite färgämnen,
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback