ATT JAG ALDRIG VÄXER UPP


vem? :) Haugen? känner på mig att det är du, haha.



Imorse stack jag och pappsen till Lima, hem till Sara för att snacka lägenheter med hennes päron och henne, och såklart jenniferer och hennes mor! Så nu har vi snackat ihop oss om allt och jag längtar tills vi blir sambos ;)

När vi kom hem så gick jag och Tilda ut på en liten promenad och träffade på en lekpark! och självklart ville jag klättra lite, jag har inte vuxit upp än.. hehe.

jag har inte inte insett att jag är för stor för sånthär nu förtiden..




men sen började det spöööregna så vi satte oss i en slogbod
eller vad det heter? Och där satt vi ett tag, fast jag försökte
trotsa regnet och tog på mig min glajjor, men det funkade
sådär... det regnade ändå.


Kommentarer
bitterfittan säger:

oj oj oj (: hur känns det att du ska flytta? och varför ska du flytta? ska du plugga? (:

2010-06-19 | 22:15:21
Bloggadress: http://frokenbitterfitta.devote.se
Robin Haugen säger:

Varför i hela friden skulle det vara jag linn pettersson?

2010-06-21 | 13:39:46
Maja säger:

Fina bilder=)

2010-06-21 | 14:00:08
Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback